Μαργαρίτα Πλέστη & Πωλίνα Κούμη |στην Πινακοθήκη Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα

Μαργαρίτα Πλέστη &  Πωλίνα Κούμη |στην Πινακοθήκη Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη και την Πινακοθήκη Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα με έργα για βιολί και βιόλα.

Η βιολονίστα Μαργαρίτα Πλέστη και η βιολίστα Πωλίνα Κούμη παρουσιάζουν στις 30 Οκτωβρίου, ένα πρόγραμμα στο οποίο τα δύο όργανα εκπροσωπούνται ισάξια και η βιόλα αναδεικνύεται από όργανο συνοδείας σε σολιστικό όργανο.

Η βραδιά ανοίγει με δύο έργα του 18 ου αιώνα, το Δεύτερο Ντούο για βιολί και βιόλα του Φραντς Άντον Χοφμάιστερ και συνεχίζεται με το Πρώτο Ντούο για βιολί και βιόλα του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ. Δύο συνθέτες που συνέβαλαν σημαντικά με τα έργα τους στην ανάδειξη της βιόλας ως σολιστικού οργάνου ήδη από την κλασσική περίοδο.

Ακόμη, ερμηνεύουν το Πρώτο Ντούο «Τρία Μαδριγάλια» του Τσέχου συνθέτη Μπόχουσλαβ Μαρτινού και τη Sarabande με παραλλαγές πάνω σε ένα θέμα του Χαίντελ του εξαίρετου Νορβηγού συνθέτη και βιολιστή Γιόχαν Χαλβόρσεν.

Μια συνάντηση…κορυφής των εγχόρδων με συνθέσεις που καλύπτουν ένα μεγάλο ιστορικό φάσμα.

Το πρόγραμμα με μια ματιά
ΦΡΑΝΤΣ ΑΝΤΟΝ ΧΟΦΜΑΪΣΤΕΡ (1754–1812)
Ντούο για βιολί και βιόλα αρ. 2, έργο 19

ΒΟΛΦΓΚΑΝΓΚ ΑΜΑΝΤΕΟΥΣ ΜΟΤΣΑΡΤ (1756–1791)
Ντούο για βιολί και βιόλα αρ. 1 σε σολ μείζονα, Κ.423

ΜΠΟΧΟΥΣΛΑΒ ΜΑΡΤΙΝΟΥ (1890–1959)
Ντούο αρ. 1 «Τρία Μαδριγάλια», H. 313

ΓΙΟΧΑΝ ΧΑΛΒΟΡΣΕΝ (1864 - 1935)
Sarabande με παραλλαγές πάνω σε ένα θέμα του Χαίντελ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Μαργαρίτα Πλέστη, βιολί
Πωλίνα Κούμη, βιόλα

Μία ώρα πριν την έναρξη της συναυλίας, στις 19:30, θα προηγηθεί ξενάγηση από τον επιμελητή της Πινακοθήκης Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα κύριο Κωνσταντίνο Παπαχρίστου.

* Online αγορά εισιτηρίων ΕΔΩ.

subscribe

Συμπληρώστε το email σας για να γίνετε συνδρομητής στο deBόp. Το email σας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το deBόp και μόνο για την αποστολή της εβδομαδιαίας agenda και περιοδικών newsletter ευρύτερου πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Καταχωρώντας εδώ το email σας, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου μας.