Adagio | Από το Πάθος στην Ανάσταση

Adagio | Από το Πάθος στην Ανάσταση

Η οργανίστα του Μεγάρου επέλεξε για το πρόγραμμά της αριστουργηματικές θρησκευτικές συνθέσεις και αποσπάσματα έργων για εκκλησιαστικό όργανο του Johann Sebastian Bach [Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ], του Johannes Brahms [Γιοχάννες Μπραμς], της Jeanne Demessieux [Ζαν Ντεμεσσιέ], του Simon Johnson [Σάιμον Τζόνσον] και του Charles-Marie Widor [Σαρλ-Μαρί Βιντόρ].

εκκλησιαστικό όργανο | Ουρανία Γκάσιου

Προγραμμα

J.S. Bach:  Sei gegrüsset, Jesu gütig, BWV 768 (αποσπάσματα), Choral και Partite I, II, VI, VII, IX, X, XI

J.S. Bach: Erbarm’ dich mein, o Herre Gott,  BWV 721

Charles-Marie Widor:  Matheus Final από το Bach’s Memento

J.S. Bach: Wenn wir in höchsten Nöten sein, BWV 641 & Jesus Christus, unser Heiland, BWV 665

Johannes Brahms:  Herzlich tut mich verlangen, έργο 122, αρ. 10 και Herzlich tut mich erfreuen, έργο 122, αρ. 4

Jeanne Demessieux: “O Filii” από τα 12 chorale preludes on Gregorian chant themes, έργο  8

Simon Johnson: “Wohl dem, der in Gottes Furcht steht” , αρ. 87 από το Orgelbüchlein project

J.S. Bach: “Christ lag in Todesbanden” BWV 625 και “Ich ruf’ zu dir, Herr Jesu Christ”, BWV 639

Charles-Marie Widor: Toccata από τη Συμφωνία αρ. 5

subscribe

Συμπληρώστε το email σας για να γίνετε συνδρομητής στο deBόp. Το email σας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το deBόp και μόνο για την αποστολή της εβδομαδιαίας agenda και περιοδικών newsletter ευρύτερου πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Καταχωρώντας εδώ το email σας, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου μας.