Καλοκαιρινή διατροφή και άσκηση για αδυνάτισμα και ευεξία!

Καλοκαιρινή διατροφή και άσκηση για αδυνάτισμα και ευεξία!

Το καλοκαίρι είναι η εποχή που μπορούμε να αδυνατίσουμε ευκολότερα από κάθε άλλη. Λαχταριστά φρούτα και λαχανικά εποχής μπορούν να αντικαταστήσουν ορισμένα γεύματα μας, η ζέστη μας αποθαρρύνει από το πολύ φαγητό και επιπλέον, χάρη στη στις ηλιόλουστες ελκυστικές μέρες, μπορούμε να μετακινηθούμε σε κοντινές αποστάσεις χωρίς μεταφορικό μέσο.

Θα δούμε εδώ ορισμένες συνταγές και σνακ που θα μας γεμίσουν με ενέργεια αλλά και πλούσιες θρεπτικές ουσίες, χωρίς να μας παχύνουν, καθώς και λίγες εύκολες ασκήσεις που θα μας βοηθήσουν να μείνουμε εστιασμένοι στο στόχο μας!

Ας αρχίσουμε από τις συνταγές:

Ομελέτα με λαχανικά στο φούρνο.
Ναι, δεν είναι το καλύτερο να πρέπει να ανάψετε τον φούρνο καλοκαιριάτικα, αλλά γιατί να φάτε τηγανητά αν μπορείτε να φάτε ψητά;

Χτυπήστε 8 αυγά με 50 ml γάλα, ρίξτε τσιγαρισμένα σε μια κουταλιά της σούπας λάδι λαχανικά εποχής (κολοκυθάκια, μελιτζάνες, πιπεριές) σε ένα μικρό πυρέξ, περιχύστε με το μείγμα των αυγών, προσθέστε αλάτι και ψήστε για 20΄. Χωρίς κόπο, ένα πεντανόστιμο φαγητό με πολλά θρεπτικά συστατικά! Και αν αναρωτιέστε «Πώς να καθαρίσω τον φούρνο, καλοκαιριάτικα», αυτό τώρα γίνεται εύκολα. Δείτε πώς!

Λαχταριστές, χορταστικές σαλάτες.
Δεν σας λέμε τίποτα καινούργιο, αλλά οι σαλάτες το καλοκαίρι μπορούν να αντικαταστήσουν ολόκληρο γεύμα, αρκεί να τις κάνετε πλούσιες και να τους προσθέσετε λίγη πρωτεΐνη: κοτόπουλο στήθος, καπνιστό σολωμό ή τόνο σε νερό.
Χορταστικό γεύμα, με ελάχιστες θερμίδες, που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας.

Καρπούζι ή πεπόνι με φέτα.
Το απόλυτο must του καλοκαιριού είτε θέλετε να χάσετε κιλά, είτε όχι. Στο πεπόνι μπορείτε να προσθέστε και λίγο προσούτο!

Πώς θα βάλουμε την άσκηση στην καθημερινότητά μας τους καλοκαιρινούς μήνες; Εύκολα! Αν δεν είστε ιδιαίτερα ένθερμοι οπαδοί της γυμναστικής αλλά θέλετε να ασκηθείτε με κάποιον τρόπο, αυτό είναι ευκολότερο το καλοκαίρι. Δείτε πώς:

Περπάτημα. Το καλοκαίρι, όταν η ζέστη δεν είναι υπερβολική, για παράδειγμα νωρίς το πρωί και το βράδυ, μπορείτε να μετακινηθείτε σε κοντινούς προορισμούς (σούπερ μάρκετ, καφέ κλπ.) με τα πόδια, και όχι με το αυτοκίνητο ή με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Πάντως, ακόμη και αν δεν χρειάζεται να μετακινηθείτε, προσπαθήστε να περπατάτε για τουλάχιστον μισή ώρα καθημερινά.
Κολύμπι. Η αυτονόητη και πιο ελκυστική άσκηση το καλοκαίρι. Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε πέρα-δώθε σαν τον Φελπς για να ασκηθείτε. Κολυμπήστε με όποιο στιλ σάς βολεύει και νιώθετε άνετα, για όση ώρα νιώθετε άνετα. Μισή ώρα κολύμπι είναι μια πολύ καλή διάρκεια άσκησης!
Ποδηλασία. Αν το επιτρέπει η τοποθεσία στην οποία κάνετε διακοπές ή ζείτε, δοκιμάστε να ανακαλύψετε ποδηλατικές διαδρομές στο βουνό, κοντά στη θάλασσα ή όπου είναι βολικά για εσάς. Φροντίστε να ποδηλατείτε με ασφάλεια φορώντας πάντα το κράνος σας και να προσπαθήστε να αποφύγετε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Καλοκαιρινές δραστηριότητες. Αν θέλετε να ξεφύγετε από τους αυτονόητους και σχετικά απλούς (αλλά αποτελεσματικούς) τρόπους άσκησης, δοκιμάστε κάτι οργανωμένο, ανάλογα με τον τόπο των διακοπών σας. Μπορείτε να βρείτε οργανωμένες εξορμήσεις για κάμπινγκ, τρέκινγκ, διαδρομές για περπάτημα (hiking), κωπηλασία ή κανό στα ποτάμια κ.ο.κ.

Αυτό που μπορείτε εύκολα να κάνετε είναι να αποφύγετε να κάνετε διακοπές περιφερόμενοι με το αυτοκίνητο από εστιατόριο σε εστιατόριο. Δοκιμάστε βέβαια τις τοπικές λιχουδιές, αλλά μη σταθείτε σε αυτές! Καλές διακοπές!