Zampple

Zampple

Έλα να κάνουμε zamppling darling

To zampple είναι ένα κατάστημα που μοιάζει με σούπερ μάρκετ στην Πλάκα, στο κέντρο της Αθήνας. Όχι.

Το zampple είναι ένα κατάστημα στο οποίο όμως δεν έχουν πρόσβαση όλοι. Περίπου.

Το zampple είναι ένας χώρος που μοιάζει με σούπερ μάρκετ στην Πλάκα, στο κέντρο της Αθήνας και αν είσαι στα 3.000 περίπου μέλη του, τότε μπορεί να δοκιμάσεις προιόντα πριν την μαζική τους κυκλοφορία ή να δοκιμάσεις και να επηρεάσεις χαρακτηριστικά τους, όπως τη συσκευασία τους, την προώθηση κα. Σωστά.

Είναι γενικά δύσκολο να εξηγήσει κάποιος την παγκόσμια καινοτομία που λέγεται Zampple με έδρα και αφετηρία την Ελλάδα. Εδώ και 2 χρόνια, το κατάστημα στην Πλάκα (ένα εξαιρετικό κτήριο) και η διαδικτυακή του πλατφόρμα, δημιουργήθηκαν προκειμένου να φέρουν πιο κοντά εταιρίες και καταναλωτές αλλά και να βελτιώσουν (μέσα από τις αξιολογήσεις των καταναλωτών) τα προϊόντα που αγοράζουμε καθημερινά.

Αν λοιπόν είσαι από τα άτομα που θέλουν να μαθαίνουν και να δοκιμάζουν πρώτοι προϊόντα, αν πιστεύεις πως μπορείς να αξιολογήσεις και να καλυτερέψεις ένα προϊόν ή αν έχεις ένα προϊόν και θες να επανασχεδιάσεις την επικοινωνιακή του πολιτική, για παράδειγμα, μέσω direct feedback (ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΩΡΑ) που θα μπορούσε να σου προσφέρει μόνο μια καλοσχεδιασμένη έρευνα, τότε είσαι στο σωστό μέρος. Ναι, μπορείς φυσικά απλά να λες πως είσαι ανάμεσα στους 3,000 που δοκιμάζουν τα προϊόντα (να ξέρεις πως περιμένουν αρκετά άτομα να μπουν σε αυτό τον αριθμό αλλά ίσως περιμένουν αρκετό καιρό ακόμη).

 


Η πλατφόρμα και η κοινότητα του zampple είναι ίσως η εξέλιξη της παραδοσιακής έρευνας και τα τελευταία 2 χρόνια έχει αποδειχθεί, όπως μου είπε η Γεωργία Κόρμπου, Integrated Marketing Manager του Zampple, πως η ποιότητα των αποτελεσμάτων μέσα από τα ερωτηματολόγια που απαντάς μετά από την επίσκεψή σου στον χώρο στην Πλάκα, είναι εξαιρετικά υψηλή και χρήσιμη για μια εταιρεία. Στην ουσία είναι σα να έχεις τη δυνατότητα να ακούς χιλιάδες άτομα να σου λένε τι θα άλλαζαν, τι θα κρατούσαν και τι θα βελτίωναν στο προϊόν σου. Πέρα από αυτό, σίγουρα η οργανική διάχυση οποιασδήποτε πληροφορίας για κάτι που δοκίμασες, συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη προώθηση του πρϊόντος σου από στόμα σε στόμα (word of mouth).

H καινοτομία για εμένα έγκειται και στην εξάμηνη εμπειρία που μπορείς να έχεις ως μέλος της κοινότητας αυτής. Πολύ απλά, ως μέλος της έχεις τη δυνατότητα να βρίσκεσαι σε ένα σουπερ μάρκετ μία φορά το μήνα, να διαλέγεις προϊόντα χωρίς να σε απασχολούν οι τιμές, να δοκιμάζεις κάποια προϊόντα που ίσως δε θα δοκίμαζες υπο διαφορετικές συνθήκες και απλά να λες τη γνώμη σου. Αυτό θα το ήθελαν όλοι ίσως οι καταναλωτές και ίσως όλες οι εταιρίες, αφού το κόστος για τη συγκεκριμένη μορφή έρευνας είναι μόλις το 1/10 από εκείνο μιας “κανονικής”.

Εγώ μπορώ να πω ενθουσιάστηκα με το concept και αναμένω να δω ποια θα είναι η εξέλιξή του. Α! Και εννοείται να πάω για zamppling τον επόμενο μήνα.

www.zampple.com

Κωνσταντίνος Κούκος