ΕΔΩ/ΕΚΕΙ | Ο LogOut επιστρέφει με νέο άλμπουμ

ΕΔΩ/ΕΚΕΙ | Ο LogOut επιστρέφει με νέο άλμπουμ

Ο LOGOUT είναι τραγουδοποιός και ο παραγωγός που συνδυάζει παραδοσιακές αναφορές με lo-fi indie, ηλεκτρονικά και πειραματικά στοιχεία.

Σε ζωντανές εμφανίσεις, το LOGOUT συνδυάζει φυσικά όργανα με live-looping, sampling και digital video art. Εκτός της τραγουδοποιίας έχει επίσης συμμετάσχει εκτελώντας τη μουσική σε θεατρικές παραστάσεις των Abovo και του Ηλία Καρελλά.

Η πρώτη του κυκλοφορία ήταν το Paper Plane Flight Recorder (Inner Ear Records, 2011), ένα album που βασίστηκε σε folk ενορχηστρώσεις εισάγοντας και κάποιες πρώτες παραδοσιακές ελληνικές αναφορές στην παλέτα του.

Το δεύτερο άλμπουμ του Little Things Buried in Concrete (Inner Ear Records, 2013) ήταν σε παραγωγή του Χρήστου Λαινά, η οποία έντυσε τα κομμάτια με πιο εναλλακτικούς και indie ήχους.

Το τρίτο άλμπουμ του ήρθε 6 χρόνια αργότερα. Το N91° κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2019, μέσω της ολλανδικής ετικέτας Indie Tiny Room Records και τον βρήκε να πειραματίζεται ακόμη περισσότερο με ήχους synthesizer ως την κύρια βάση των ενορχηστρώσεων του.

Τον Σεπτέμβριο του 2019, οι ηχογραφήσεις που έκανε με το συγκρότημα The Place Within πριν από τα σόλο του έργα κυκλοφόρησαν επίσης ψηφιακα.

Το τέταρτο άλμπουμ του ΕΔΩ / ΕΚΕΙ κυκλοφορεί στις 16 Οκτωβρίου 2020. Είναι η πρώτη του κυκλοφορία με στίχους στη μητρική του γλώσσα, τα ελληνικά.

Το ΕΔΩ / ΕΚΕΙ είναι η πρώτη απόπειρα του LogOut με ελληνικό στίχο και οι ηχογραφήσεις του μοιράστηκαν σε Αθήνα και Άμστερνταμ. Ακούγοντάς το ήταν σαν να παρακολουθώ ταινία. Από το πρώτο κομμάτι, τα lo - fi στοιχεία είναι εμφανέστατα, όπως και οι επιρροές από Radiohead αλλά και από ελληνική μουσική. Υπάρχουν τραγούδια που έχουν τόσο ξεκάθαρα ελληνικά στοιχεία, όπως τα "Καταρράκτης", "Φίλη", "Αερικό" και Τρίτες, που σκέφτηκα ότι to άλμπουμ αυτό αναδρομικά θα μπορούσε να είναι το soundtrack μιας ταινίας της Φίνος Φιλμ. Ξεχωρίζουν σίγουρα οι συνεργασίες με τη Nalyssa Green στα φωνητικά στα "Γκρι", "Κώστας" και "Παράθυρα". Επίσης, το "Κύματα" με έκανε να νιώσω σαν να κρυφοκοιτάω από τις τρύπες των πατζουριών τη βιαστική καθημερινότητα σε κάποια μεγάλη πόλη της Ευρώπης. Προσωπικά μου αγαπημένα υπήρξαν, όμως, το "Παράθυρα" (μου θύμισε πολύ έντονα το "No Surprises" των Radiohead), αλλά και το "Πλατεία". Τα μελαγχολικά φωνητικά, η νοσταλγική διάθεση και τα φουτουριστικά synths, μου έδωσαν την εντύπωση ότι ο LogOut προσπαθεί να απεικονίσει μια εβδομαδιαία καθημερινότητα, παρατηρώντας τους ανθρώπους με ένα τηλεσκόπειο από λίγο πιο δίπλα αλλά προσπαθεί και να αποτυπώσει πολύ λυρικά την απομόνωση της ξενιτιάς. Πολύ ιδιαίτερο είναι το ροζ εξώφυλλο, με τις ανθρώπινες σκιές που αχνοφαίνονται. Μου έβγαλε μια πίκρα και θα μπορούσε και αυτό να είναι το artwork μιας ελληνικής ταινίας. Αναμφίβολα, το Εδώ / εκεί είναι ένα άλμπουμ που διεκδικεί επάξια θέση στην ελληνόφωνη indie σκηνή της χρονιάς!

Tracklist:
Καταρράκτης
Πλατεία
Φίλη
Αερικό
Κύματα
Κώστας
Γκρι
Παράθυρα
Τρίτες

Record labels: Tiny Room Records (NL) / B-otherSide Records (GR)
Official website: logout.onuniverse.com

Το κομμάτια του ΕΔΩ/ΕΚΕΙ πραγματεύονται τα συναισθήματα που προκαλούνται από διάφορα «εδώ» αλλά και της ανάμνησης ή της προσμονής για διάφορα «εκεί».

«Σαμοθράκη δεν υπάρχεις
μόνο στα όνειρα μου»

Αυτό το δίστιχο ξεκινάει το δίσκο, βάζοντας το στίγμα της θεματολογίας των αποστάσεων και της παραμόρφωσης που υφίστανται τα πράγματα όταν παρατηρούνται και βιώνονται και, ακόμα περισσότερο, όταν γίνονται ανάμνηση.

Σειρά έχει μια πλατεία που έχει πάντα νερό και μια σκηνή που απ’ έξω της τραγουδάνε «Παύλο, Θανάση και Φοίβο, ώσπου να ‘ρθει η αυγή».

Αργότερα μια φίλη διαβάζει σε ένα σπίτι μακρινό και μια κοπέλα αναμένει τον Κώστα της να ‘ρθει από την Ελλάδα, σε ένα από τα τρία κομμάτια του δίσκου στα οποία συμμετέχει η Nalyssa Green.

Ο δίσκος κλείνει με ένα κομμάτι με σαφή αναφορά σε έναν πασίγνωστο ελληνικό ρυθμό, με το στίχο «όταν παίζω τρίτες είναι σα να είμαι πάλι εδώ» να δίνει κάτι σα λύση στη συνεχή ένταση που δημιουργούν οι αποστάσεις των εδώ από τα εκεί.

Η παραγωγή του Logout στο δίσκο απομακρύνεται αρκετά από τον ηλεκτρονικό ήχο του προηγούμενου άλμπουμ κυρίως μέσω των κρουστών που αντικαθιστούν εδώ τα ηλεκτρονικά beat του προηγούμενου δίσκου, αλλά και της επανατοποθέτησης της κιθάρας (που έλειπε σχεδόν εξ ολοκλήρου στο Ν91°) στο ενορχηστρωτικό κέντρο των περισσοτέρων κομματιών. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκει να δημιουργήσει μία σχετικά παλαιακή ατμόσφαιρα, ταιριάζοντάς τη με την κάπως νοσταλγική λυρικότητα των κομματιών.

Εκτός από τη Nalyssa Green, στο δίσκο συμμετέχει και η Καλλιόπη Μητροπούλου (μέλος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και των Echo Tides) που προσέθεσε βιολιά στον «Κώστα», καθώς και ο Ορέστης Πετράκης (μέλος των Canvas) που προσέθεσε ήχους synth σε τρία κομμάτια. Το mastering ανέλαβε ο Βασίλης Ντοκάκης.

Ο δίσκος κυκλοφορεί ψηφιακά και σε βινύλιο στις 16 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με την ολλανδική δισκογραφική εταιρεία Tiny Room Records και την ελληνική B-otherSide Records.

subscribe

Συμπληρώστε το email σας για να γίνετε συνδρομητής στο deBόp. Το email σας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το deBόp και μόνο για την αποστολή της εβδομαδιαίας agenda και περιοδικών newsletter ευρύτερου πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Καταχωρώντας εδώ το email σας, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου μας.