Music and photography 05: Beastie Boys α λα Beatles

 

Όπως περιγράφει και στο αφιερωμένο στην φωτογραφία δρόμου ντοκιμαντέρ “Everybody Street”, ο Ricky Powell ξεκίνησε να ασχολείται με την φωτογραφία ως εξής: Τα είχε με μια κοπέλα που είχε στην κατοχή της μια Minolta Hi-matic autofous. Παίζοντας με αυτήν , δεν δυσκολεύτηκε να την μάθει και να τραβάει φωτογραφίες , έως ότου … τον χώρισε η κοπέλα. Τσαντισμένος, έβαλε στόχο να φωτογραφίζει πιο σοβαρά μεν, χωρίς συγκεκριμένο πλάνο και σκοπό δε. Ήθελε απλά να γίνει ένας διάσημος φωτογράφος που έπειτα από χρόνια θα προκαλούσε την μετανόηση για τον χωρισμό από την κοπέλα της βραχύβιας εκείνης σχέσης τους.

Άρχισε να κάνει διάφορες δουλειές. Αναπληρωτής καθηγητής, πωλητής παγωμένης λεμονάδας στους δρόμους, κούριερ, φωτογράφος σε τουρ μουσικών γκρουπ.

 

Τι κοινό είχαν όλες οι δουλειές αυτές; Το ότι είχε πάντα μαζί του μια φωτογραφική μηχανή. Μόνη του ανησυχία το αν θα καταφέρει να ξυπνήσει μια λογική πρωινή ώρα και το αν θα μπορέσει να σηκωθεί, να βάλει το παντελόνι του και να βγει έξω για εξερεύνηση. Τίποτα από αυτά δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο όταν δουλεύεις στον δρόμο.

Αυτή ήταν και η βασική του τεχνική: το να μπλέκεται με τον κόσμο της μουσικής και της τέχνης , να πετάγεται από κάπου ζητώντας να πιάσει το στιγμιότυπο. Για τον λόγο αυτό απέκτησε και το παρατσούκλι Lazy Hustler. Με αυτό τον τρόπο τράβηξε και την περίφημη φωτογραφία της Cindy Crawford στις γυναικείες τουαλέτες του Club MK, με τον αυθορμητισμό αυτό πετάχτηκε για ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Basquiat και τον Warhol αποθανατίζοντας τους.

Μια από τις φωτογραφίες της πρώτης επίσημης φωτογράφησης με τους Beastie Boys το 1986 είναι και η αποκαλούμενη “The Charles Street Shuffle”, μια hip-hop εκδοχή του θρυλικού εξώφυλλου Abbey Road των Beattles…

 

Γράφτηκε από τον Αλέξανδρο Μπινόπουλο, Coni-OnAir.

Coni-ΟnAir: Τhe Music Radio