Ειρήνη Γρηγοριάδου | ‘‘Συνδέσεις’’

Ειρήνη Γρηγοριάδου | ‘‘Συνδέσεις’’

Η Ειρήνη Γρηγοριάδου μεταξύ άλλων, συσχετίζει […] Τα γεωμετρικά pattern των δικτύων […] με […] τις γεωμετρίες του αρχείου. Το αρχείο είναι μια γεωμετρική δομή. Η εργασία μου αναφέρεται τόσο στην γεωμετρία του ελέγχου, της επιτήρησης, της καταπίεσης και του εγκλεισμού όσο και στην παραπλανητική γεωμετρία της προσομοίωσης και της υπερπραγματικότητας, ως οργανωτικές δομές της σύγχρονης κοινωνίας. Ο συσχετισμός εννοεί γεωμετρικές δομές και υπολογιστικές ταξινομήσεις του ζωγραφικού υλικού. Το αρχείο είναι η μνήμη και αφορά σχέσεις εξουσίας-γνώσης, είναι η  μνήμη των χρωμάτων, εδώ, και η κοινωνική σημασία της γεωμετρικής φόρμας του τετραγώνου στην αλληλοσύνδεση των αρχείων των κυκλωμάτων και των δικτύων. Είναι ένα γεωμετρικό πλέγμα που διαπερνάει το κοινωνικό σώμα […].

Ο κατάλογος της έκθεσης δημοσιεύει εκτός από τα κείμενα και το βιογραφικό της Ειρήνης Γρηγοριάδου και ένα μεγάλο αριθμό από ζωγραφικά και σχεδιαστικά της έργα.

Λίγα λόγια για την εικαστικό και ιστορικό τέχνης Ειρήνη Γρηγοριάδου:

Η Ειρήνη Γρηγοριάδου είναι απόφοιτος του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, τιμήθηκε, το 2000, με έπαινο, στην 1η Biennale των Ανώτατων Σχολών Καλών Τεχνών στην Κρήτη, οργανωμένη από τα Νέα της Τέχνης, συμμετείχε και διακρίθηκε στη Σερβία, στο Novi Sad, στην 3η Triennale νέων καλλιτεχνών και συνέχισε τις σπουδές της στη Σχολή Καλών Τεχνών της Βαρκελώνης από όπου αποφοίτησε το 2003 με το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα  Προηγμένων Σπουδών DEA και με το βαθμό άριστα (Θέμα: Ζωγραφική στην Ψηφιακή Εποχή. Συνάφεια και Ειδικότητα). Ακολούθησε ένα δεύτερο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα DEA (βαθμός: άριστα) του τμήματος Ιστορίας της Τέχνης στη σχολή Γεωγραφίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης (Θέμα: Καταλανική τέχνη και διεθνείς συνδέσεις) και το 2011 απέκτησε το Διδακτορικό της Δίπλωμα στο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης με τον βαθμό, Excellent Cum Laude [Άριστα με Έπαινο] (Θέμα: Το Αρχείο και οι Φωτογραφικές Τυπολογίες. Από τη Νέα Αντικειμενικότητα στις Νέες Γενιές Φωτογράφων στη Γερμανία: 1920-2009). Το 2012, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης της απένειμε το Εξαιρετικό Βραβείο Διδακτορικού Διπλώματος (Premio Extraordinario de Doctorado). Έχει πραγματοποιήσει πολλές ερευνητικές δημοσιεύσεις σε έγκυρες επιστημονικές ισπανικές και αγγλικές εκδόσεις, διαλέξεις σε ερευνητικά σεμινάρια στο Πανεπιστήμιο (UB) και στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (MACBA), της Βαρκελώνης  και στο πανεπιστήμιο Complutense της Μαδρίτης. Είναι εκλεγμένο Μέλος της Εταιρίας των Ελλήνων Τεχνοκριτών, AICA-Hellas και της Εταιρίας των Ελλήνων Ιστορικών Τέχνης (EEIT).

Είναι επίσης μέλος της ερευνητικής ομάδας Global Art Archive (GAA) στο πρότζεκτ Κριτική Χαρτογραφία της Τέχνης και Οπτικότητα στην Παγκοσμιοποιημένη Εποχή: Νέες Μεθοδολογίες, Έννοιες και Αναλυτικές Προσεγγίσεις  [Cartografía crítica del arte y la visualidad en la era global: Nuevas metodologías, conceptos y enfoques analíticos, HAR2010-17403] του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης της Σχολής Γεωγραφίας και Ιστορίας και της ερευνητικής ομάδας Art, Globalization, Interculturality (AGI/ART) υπό την διεύθυνση της καθηγήτριας Anna Maria Guasch Ferrer.

 

Εγκαίνια: Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 20:00 – 23:30

subscribe

Συμπληρώστε το email σας για να γίνετε συνδρομητής στο deBόp. Το email σας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το deBόp και μόνο για την αποστολή της εβδομαδιαίας agenda και περιοδικών newsletter ευρύτερου πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Καταχωρώντας εδώ το email σας, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου μας.