#MomAndTheCity Επιχείρηση: Υγιεινό Σνακ

Υπάρχουν άπειρα πραγματάκια στο εμπόριο για να φάει το μωρό μου αλλά η αλήθεια είναι πως όταν μπορώ να φτιάξω κάτι μόνη μου το προτιμώ. Το παραδοσιακό και το χειροποίητο είναι πάντα πιο νόστιμο και υγιεινό!

Έχουμε λοιπόν ένα αγαπημένο σνακ που το φτιάχνουμε πολύ συχνά και θέλω να το μοιραστoύμε και μαζί.

Είναι πανεύκολο, έχει υλικά που τα βρίσκεις εύκολα στο σούπερ μάρκετ και δεν χρειάζεται πολύ χρόνο για να ετοιμαστεί. Παρακάτω γράφω τη συνταγή!

 

Κριτσίνια με καρότα, σχοινόπρασο και παπαρουνόσπορο

Υλικά

500 γρ. αλεύρι (μπορείς και με αλεύρι καρύδας)

200 γρ. ελαιόλαδο (γίνονται και με λιγότερο)

100 ml νερό ή μισό ποτήρι

4 καρότα

Προαιρετικά

Ένα κουτάλι σούπας σχοινόπρασο

Ένα κουτάλι σούπας παπαρουνόσπορο

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.

Βάζουμε σε ένα μεγάλο μπωλ το αλεύρι, το ελαιόλαδο, τα καρότα και το νερό και ανακατεύουμε μέχρι να έχουμε μία σφιχτή ζύμη. Εδώ μπορούμε να ξεκινήσουμε με την τεχνική της γιαγιάς «όσο πάρει» δηλαδή προσθέτουμε πρώτα τα 400 γρ. αλεύρι, ένα μέρος ελαιόλαδο και νερό και συνεχίζουμε με τα υλικά σταδιακά. Άν η ζύμη μας κολλάει προσθέτουμε κι άλλο αλεύρι μέχρι να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε.

 

Σε αυτό το σημείο για να υπάρχει ποικιλία χωρίζω τη ζύμη σε τρείς και προσθέτω ανακατεύοντας στη μία σχοινόπρασο και στην άλλη παπαρουνόσπορο.

Τυλίγουμε  τις ζύμες σε διάφανη μεμβράνη και αφήνουμε να ξεκουραστούν για 20 -30 λεπτά.

Πλάθουμε τα κριτσίνια μας σε όποιο σχέδιο θέλουμε -εγώ προτιμώ τα λεγόμενα μπαστουνάκια γιατί βγαίνουν πιο τραγανά.

Τα βάζουμε στο φούρνο για 30-40 λεπτά ανάλογα άν τα θέλουμε μαλακά ή τραγανά.

Όταν τα βγάλουμε απο τον φούρνο χρειάζονται λίγο χρόνο να κρυώσουν για να μην είναι νωπά.

Άν θέλετε στη ζύμη μπορείτε να προσθέσετε τριμμένο τυρί, αλάτι, πάπρικα, τοματίνια, μπρόκολο, μανιτάρια, κολοκυθάκια (αφού τα τρίψετε και τα σουρώσετε απο τα υγρά) και ό,τι άλλο σας αρέσει

Καλή επιτυχία!

 

 

 

 

 

 

 Facebook Page Mom And The City
 Instagram @sophiealfin