Συζητώντας με τον Γιώργο Χατζηζαχαρίου για τα νέα ελληνικά brands

Συζητώντας με τον Γιώργο Χατζηζαχαρίου για τα νέα ελληνικά brands

Greek Brand New: Σύγχρονη αισθητική και εξαιρετική ποιότητα από τα νέα ελληνικά brands τα οποία έχουν πλέον τη δική τους έκθεση.

36 νέες επιχειρήσεις ρούχων, αξεσουάρ, beachwear, αναμνηστικών και design αντικειμένων μας περίμεναν για 2η χρονιά στο "The HUB Events" για να γνωρίσουμε τα ιδιαίτερα προϊόντα τους με τη μοναδική ταυτότητα.

Ο υπεύθυνος διοργάνωσης της έκθεσης και δημιουργός του brand "Lovegreece" Γιώργος Χατζηζαχαρίου μας μίλησε για το πως ξεκίνησε αυτή η ιδέα και τη δυναμική των ελληνικών brands. 

 

 

Ποια είναι η ιστορία πίσω από αυτή την έκθεση;

To 2014 είχε ήδη σχηματιστεί ένας αρκετά μεγάλος αριθμός εταιριών με κοινό τους χαρακτηριστικό το ελληνικό design και κυρίως την ελληνική παραγωγή. Αυτές οι εταιρίες μην ανήκοντας ούτε στα τουριστικά, ούτε στα fashion brands δεν είχαν κάποια εμπορική έκθεση στην οποία να μπορούν επαγγελματίες που ζητούσαν αυτή την ποιότητα να τις βρούν. Μετά από αρκετές απογοητευτικές συμμετοχές σε διάφορες εκθέσεις, οι 23 πρώτες εταιρίες βρέθηκαν μεταξύ τους και συνεννοήθηκαν ώστε να φτιάξουν τη δική τους. Έτσι δημιουργήθηκε η Greek Brand New.

 

 

 

Το κοινό δείχνει ενδιαφέρον για τα ελληνικά brands;

Το κοινό πάντα έδειχνε ενδιαφέρον για ελληνικά brands, απλά τώρα είναι πιο πολλά, πιο οργανωμένα, με καλή γνώση του marketing, του branding και των social media και βέβαια έχουν πια και δική τους εμπορική έκθεση. Αυτοί που δεν ενδιαφέρονται ακόμα είναι η πλειοψηφία των εμπορικών καταστημάτων σε τουριστικά μέρη. Ελπίζω ότι μετά από χρόνια η αναλογία αυτή θα ανατραπεί.

 

Τι απήχηση έχουν στο εξωτερικό; 

Για το εξωτερικό είμαστε ακόμα ένα νέο φρούτο αλλά λόγω του ενδιαφέροντος που προκαλεί η χώρα μας (έστω και για τους λάθος λόγους), οτιδήποτε προέρχεται από την Ελλάδα δεν περνά απαρατήρητο. Ωστόσο προκειμένου να σταδιοδρομήσει έστω και ένα brand στο εξωτερικό πρέπει να έχει τη στήριξη όλων και να είναι μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου εταιριών ώστε να φαίνεται η δυναμική του χώρου.

 

 

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι πολλά ελληνικά brands με σύγχρονη αισθητική έχουν διακριθεί σε διεθνείς διαγωνισμούς design. Πόσο σημαντικό είναι το design στο branding ενός προϊόντος;

Το design είναι αυτό που δείχνει το χαρακτήρα της μάρκας. Αν θες να αντιμετωπίζεσαι ως ένα σοβαρό και καλοδουλεμένο brand, η εξαιρετική ιδέα σου πρέπει να αποτυπωθεί από ένα εξαιρετικό design.

 

Παρατηρούμε ότι σε σχέση με την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών η ποιότητα είναι εξαιρετική σε όλα τα brands. Πόσο εύκολο είναι να διατηρηθεί αυτό το επίπεδο;

Το επίπεδο είναι εξαιρετικό γιατί λόγω της κρίσης πολύς κόσμος βρέθηκε να πρέπει να ξεκινήσει δικές του δουλειές σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ο ανταγωνισμός και η ανάγκη κρατούν το επίπεδο ψηλά και αυτό δεν είναι κάτι που πρόκειται να χαλαρώσει στο άμεσο μέλλον. 

 

 

Ποια είναι η συμβουλή σας σε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει το δικό του brand;

Να ξεκινήσει μικρός, να υπολογίσει το διπλάσιο κόστος από αυτό που έχει στο μυαλό, τον τριπλάσιο χρόνο και να παίρνει στα σοβαρά συμβουλές μόνο από ανθρώπους σχετικούς με το θέμα του.

 

 

Η Greek Brand New πραγματοποιήθηκε στο "The HUB Events" στις 15,16 και 17 Ιανουαρίου και ήταν ανοιχτή για εμπόρους και media.

 

Στην έκθεση συμμετείχαν οι:

A future perfect, Anassa, Cabeli, Citrus Ties, GIS Design & Velo Lab, GoGreek, Greece Revisited by WeDesign, Hartovasilion, Idisti, 1Mation, It's All Greek On Me, koukoutsi, KYMA, Ladolea/Family Beez/Golden Black, Loom, Lovegreece, Matalou at Home, m.k.e, Molla, MY, Nivo Soap, Ploos Design, RDesign, Salty Bag, Samantha Sotos, Sea You Soon, Skoumoky, Sophia, The Cool Projects, The Greek Bag, The Greek IMP, Tomy K., Tourvas, Ugly Bell, Waks, When in Greece.

Έλια Λαούρδα